zum Artikel-Inhalt
zu weiteren Inhalten
zur Hauptrubrikenauswahl
zur An- und Abmeldung und Profil-Zugang

Zambo

Online 18 Mitglieder

Sonntag 13.5.2012 um 16:39

Profil oder alle Beiträge von ansehen

Muttertag - wie hast du dein Mami überrascht?

Schoggikuchen, feine Gipfeli und Zopf, Rührei und Speck, Käse und Fleisch, Fruchtsalat und Joghurt, Crème Brulée... ein richtig feines Zmorge hab ich heute für mein Mami gemacht und sie hat sich sehr gefreut. Dazu hab ich ihr tolle Musik geschenkt, ihre absoluten Lieblingslieder für den iPod...

Habt ihr auch Muttertag gefeiert? Was habt ihr unternommen? Wie hast du dein Mami überrascht?

Ich freu mich über deine Antwort!

Ps. Das Lied unten ist von einer Band die meine Mutter ganz toll mag...





2 Zambo-Mitgliedern gefällt das.

alle Kommentare (19)

  • Lueg eifach was der lieber isch du chasch es zähts när mache oder juveso je nach dem wen gern lernsch und gern id schuel gahsch de chasch is gymi wen das aber ned gern machsch den gang id sek

  • Kei ahnig Ober i würd jetzt noch mim gschmak i sek go.....

  • i würd id sek go

  • Ich bin jetzt scho es johr a de kanti (gymi) in Luzern und ich mues zuegeh, es isch scho sträng, aber i de sek a hesch du de GENAU GLIICHI STOFF, de einzigi unterschied isch denn das wo nocher chunnt, also mit matura (abschlussprüefig) chasch jo denn go studiere und quasi jede prief wo du wottsch studiere und a de sek muesch du scho i de dritte wüsse i weli brueflichi richtig du wettsch goh und wirsch glii drufabe en Praktikant...ich bin äbe i de erste Oberstufe a de Kanti und mir gfallts sehr, obwohls sträng isch, Es sind sehr gueti Lehrer (bi mir uf jede fall) und alles isch rächt guet organisiert. Ich hoffe dass du dich schlussendlich fürs richtige entscheidisch Vill Glück x

  • Ich würd id sek go wen ich dich wer, ussert du wotsch so Lehrerin und so werde den würd ich is gimi go

Entedecke Zambo

Die tolle Zambo Website ist online!

Entdecke unsere Welt!

Mehr erfahren

Im «Treff» getroffen

Fotoblog

Blume (Quelle: Diana28) «Zambo»-Mitglied Diana28 plant ein tolles Projekt. Sie möchte jede Woche ein Blog mit einem schönen Foto posten.

Direkt zum Blog