zum Artikel-Inhalt
zu weiteren Inhalten
zur Hauptrubrikenauswahl
zur An- und Abmeldung und Profil-Zugang

Zambo

Online 21 Mitglieder

Um die die Avatare anzuzeigen wird das aktuelle Adobe Flash Plugin benötigt!
Hier kannst Du es kostenlos herunterladen.

Montag 23.4.2012 um 20:54

Kokosnuss Profil oder alle Beiträge von Kokosnuss ansehen

Täglicher Spruuch von eurere Kokosnusss

tränen können trokknen doch das herz weint weiter


eine nachricht von dier, ein lächeln von mir


ich wil einen freund, der mich von hinten umarmt,
der mir herzen und kusssmiles sendet,
einer, der mit 'ja schazz' ans telefon geht, auch wenn er mit seinen freunden unterwegs ist,
mit dem ich zokken kann♥
einer, der mich beschützt
und einer der meinen eltern versichert'ich werde gut auf sie aufpassen'




ps:bilder commentiere isch kei falschii entscheidiig)


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (2)

  • Spannends tema nä

  • Isch scho Mol ein vo dine Blogs im: "Im Treff getroffen" gsi? Bi mir scho 2 Mol. De erschti Blog isch drüber gsi, öb ihr gärn würded en Zwinlingsschwöschter oder ZwillingsbrüederBrüeder ha. Und de 2. Blog isch über mich und min Hüetehund Lajos gsi, und de Blog isch nid nur is "Im Treff getroffen cho, sondern will ich das gschribe han isch denn en Radio-Reporter zu mir hei cho und het en Radio-Reportage über mich und de Lajos gmacht, vielicht hesch es jo ghört im Radio. Und min Tipp a dich isch eifach: "Schrib immer wieder Blogs und lueg eifach druf, dass du im Blog nid nur schribsch: "Hallo, wer will mit mir per Poscht chatte?" Will denn wird de Blog ganz sicher nid zum Blog des Tages gwählt. Also ich han bi mine Blogs gar nid uf öpis gluegt, ich han eifach gschribe was ich erläbt han. Lg Pinga oder au Muriel Ich hoff ich han dir chönne wiiterhälfe.

Entedecke Zambo

Die tolle Zambo Website ist online!

Entdecke unsere Welt!

Mehr erfahren

Im «Treff» getroffen

Ausgewählt?!?!

Wie schafft man es mit seinem Blog eigentlich hier hin, nämlich ins «Im 'Treff' getroffen»? Eine gute Frage – von lulula. Hast du Tipps?

Zum Blog!