zum Artikel-Inhalt
zu weiteren Inhalten
zur Hauptrubrikenauswahl
zur An- und Abmeldung und Profil-Zugang

Zambo

Online 10 Mitglieder

Erzähl uns was!

Heute....

Neuen Blog-Beitrag schreiben!

Fujimarukoudo Beiträge

Freitag 20.4.2012 um 18:46

Fujimarukoudo Profil oder alle Beiträge von Fujimarukoudo ansehen

Edle Schnittchen - Italienisch

Ich gehe wahrscheinlich in diese Klasse.


Link: Italienisch


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (2)

  • wennse imene blog wotsch, muesch eifach unde hi klicke, bi bild(er?), und wenn se bi dim profil wettsch ine due, muesch bi dim profil uf bilder drücke, und denn uf Neues Bild hochladen drücke, und denn chaschs ufelade!

  • jojo2001 hast du einen bruter und der heisst florin

Freitag 20.4.2012 um 18:44

Fujimarukoudo Profil oder alle Beiträge von Fujimarukoudo ansehen

Edle Schnittchen - Italienisch

Ich gehe vielleicht in diese Klasse.





Das gefällt noch niemandem.

Donnerstag 22.3.2012 um 16:34

Fujimarukoudo Profil oder alle Beiträge von Fujimarukoudo ansehen

Intouchable, Ziemlich beste Freunde

das ist mein lieblings film





Einem Zambo-Mitglied gefällt das.

alle Kommentare (8)

  • falsch sorry

  • me too -.- ech sterb jetzt de aber weish mer send scho chlii blöd hend chopfweh gönd aber glich a pc haha jaja getzt halt öpe :P

  • bääh -.- bi au Krank..)):

  • hahahha oooo zambo esch versücht met chranke mönsche haha kei wonder das mer ned gsond wärdet hahha

  • Monky hahahaha hesch voll Rächt (;

Donnerstag 22.3.2012 um 16:27

Fujimarukoudo Profil oder alle Beiträge von Fujimarukoudo ansehen

DISCO POGO

cool oder





4 Zambo-Mitgliedern gefällt das.

alle Kommentare (5)

  • cool, ich han au schoo paar theater uffüerige gmacht aber das sind eher so fantasygschichte gsi wo mir vorgspielt hei

  • cool!! tönt spannend!!

  • cool bim herr schwieter?? oder es video für youtube?

  • das tönt echt mega spannend.. wird sicho cool ((;

  • Schöni Gschichts idee würdi gärn mithäufä, aber mir längts vor zit här nid... Mir hei haut no vorbereitigä für d Feriä...lG Fla.

Donnerstag 22.3.2012 um 16:09

Fujimarukoudo Profil oder alle Beiträge von Fujimarukoudo ansehen

Dynamite

cool oder?





Einem Zambo-Mitglied gefällt das.

alle Kommentare (4)

  • Min wunsch isch, dass irgendwänn al lüüt uf de wält es normals dehei chönd ha...und dass ich mal en hund ide ferie derf hüete

  • I han zwei wönsch 1. Ig wet zwei australien sheepherd hönd2. Ich wet die erfolgrichschti enne archidektin fo ganz europa werde Euri chlee P.s.:ich wörd gern mol en freie welfe wolf gse

  • en hund über cho

  • ä Wältreis isch sehr cool, das hani au scho gmacht. Aber es isch nid immer nur Spass und Freud. Ich ha no vili Länder wo ich bsueche möchte: Japan, Finnland, s'Baltikum, oder dr Amazonas drab. Und immer wieder dr Norde.

Donnerstag 22.3.2012 um 16:07

Fujimarukoudo Profil oder alle Beiträge von Fujimarukoudo ansehen

Break Your Heart

gib deinen Kommentar!!!!!!!!!!!!!!!!





Einem Zambo-Mitglied gefällt das.

alle Kommentare (5)

  • cool, ich han au schoo paar theater uffüerige gmacht aber das sind eher so fantasygschichte gsi wo mir vorgspielt hei

  • cool!! tönt spannend!!

  • cool bim herr schwieter?? oder es video für youtube?

  • das tönt echt mega spannend.. wird sicho cool ((;

  • Schöni Gschichts idee würdi gärn mithäufä, aber mir längts vor zit här nid... Mir hei haut no vorbereitigä für d Feriä...lG Fla.

Sonntag 26.2.2012 um 15:04

Fujimarukoudo Profil oder alle Beiträge von Fujimarukoudo ansehen

Beng Beng

Cooloder?





Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (2)

  • wennse imene blog wotsch, muesch eifach unde hi klicke, bi bild(er?), und wenn se bi dim profil wettsch ine due, muesch bi dim profil uf bilder drücke, und denn uf Neues Bild hochladen drücke, und denn chaschs ufelade!

  • jojo2001 hast du einen bruter und der heisst florin

Sonntag 26.2.2012 um 14:59

Fujimarukoudo Profil oder alle Beiträge von Fujimarukoudo ansehen

Monsta

Cooloder?





Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (3)

Sonntag 26.2.2012 um 14:51

Fujimarukoudo Profil oder alle Beiträge von Fujimarukoudo ansehen

Das geht ab

Cooloder?





Das gefällt noch niemandem.

Sonntag 26.2.2012 um 14:39

Fujimarukoudo Profil oder alle Beiträge von Fujimarukoudo ansehen

The Pink Panther

Toll oder?





Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (4)

  • Min wunsch isch, dass irgendwänn al lüüt uf de wält es normals dehei chönd ha...und dass ich mal en hund ide ferie derf hüete

  • I han zwei wönsch 1. Ig wet zwei australien sheepherd hönd2. Ich wet die erfolgrichschti enne archidektin fo ganz europa werde Euri chlee P.s.:ich wörd gern mol en freie welfe wolf gse

  • en hund über cho

  • ä Wältreis isch sehr cool, das hani au scho gmacht. Aber es isch nid immer nur Spass und Freud. Ich ha no vili Länder wo ich bsueche möchte: Japan, Finnland, s'Baltikum, oder dr Amazonas drab. Und immer wieder dr Norde.

Entedecke Zambo

Die tolle Zambo Website ist online!

Entdecke unsere Welt!

Mehr erfahren

Im «Treff» getroffen

Von der Zukunft träumen

Mädchen studiert (Quelle: 123rf) «Zambo»-Mitglied zambobombe hat einen grossen Wunsch: Sie möchte irgendwann mit ihrer besten Freundin eine Weltreise machen. Und du? Hast du auch so einen Wunsch für die Zukunft? Schreib's in die Kommentare.

Direkt zum Blog

Plauderbox

Der nachfolgende Inhalt aktualisiert sich fortlaufend, ohne dass die Seite neu geladen wird.

Patrick

20:12

guet nacht zämme, hoffentlich könnet ihr schnäll yyschlofe, wenn ihr das möchtet.

JOE123

20:03

Ich go jetzt au ,hoffentlech bis morn

matu10

20:03

,

Mitchatten (in einem Popup-Fenster)