zum Artikel-Inhalt
zu weiteren Inhalten
zur Hauptrubrikenauswahl
zur An- und Abmeldung und Profil-Zugang

Zambo

Online 28 Mitglieder

Um die die Avatare anzuzeigen wird das aktuelle Adobe Flash Plugin benötigt!
Hier kannst Du es kostenlos herunterladen.

Erzähl uns was!

Heute....

Neuen Blog-Beitrag schreiben!

Marko-Ibraimi Beiträge

Dienstag 8.5.2012 um 17:45

Marko-Ibraimi Profil oder alle Beiträge von Marko-Ibraimi ansehen

Yes! En Journi!

Wüssed Ihr na, wo n'ich eui vor Monate und Monate und Monate gseit han, dass ich wott Journi werde? Hei Mann, und wüssed ihr na öpis viel bessers? Nach tuusige von Teschts, nach Zuelassigsverfahre, Assessments*, Prüefige, Schtress Teschts und Befragige vo de übelschte Sorte bin ich zum Schluss cho: Ich wott Journi werde!!!! Wänn das nöd konsequänt isch, weiss ich au nüt meh! Yes, ich weiss, was ich will!
*Assessments sind voll in, aber ich weiss gar nöd rächt, was das isch. Schriibe aber en Biitrag drüber. Eifach d'Spali News läse. Und scho sind ihr top informiert!!!!


23 Zambo-Mitgliedern gefällt das.

alle Kommentare (57)

  • Jeah && iich will das au (;

  • ok

  • cool du bisch min lieblings Schauspieler

  • Ich au Journi!!! xD

  • HEY ich kenn scho mega vell wo wend das es wieder got mit eu ich han fascht gläscht wo ich das ghört han... PLEAS MACHET WITTER!!!

Freitag 27.4.2012 um 19:55

Marko-Ibraimi Profil oder alle Beiträge von Marko-Ibraimi ansehen

Hammer Tipps!!!!

Ich han soviel Hammer Tipps becho, das isch ächt Hammer. Und drum han ich s jetz au voll im Griff wie mir de Beni vo sinere Idiote Sucht kuriered. Das chunnt voll guet, Mann. Und bald chann er wieder i d'Schuel und dänn isch das sowieso keis Thema meh, irgendeine hätt gseit, es seg vermuetlich will er z'wenig Uufmerksamkeit hät. Und ich glaub, das stimmt im Fall voll. Wämmer keine hät, wo seit, das isch easy, und das isch chli denäbed, und das isch chli ziemlich schlächt gfloffe, und hängs mal, s'nächscht mal gahts scho besser (also alles, was d'Lehrer mit euis mached) dänn isch s'Läbe glaubs scho chli öd!!!


3 Zambo-Mitgliedern gefällt das.

alle Kommentare (4)

  • bedes unlogsih minere meinig

  • also das me d'kamel eifach abschiesst find ich schlimm.Aber es isch jo glich no guet dass de doku gluegt hesch will jetzt weisch chli meh über d'Kamel und wie sie in anderne Länder gnutzt werde

  • danke fürd kommis cool das ihr mich versthöt

  • Ich weiss nöd . Irgendwie isch beides logisch .

Donnerstag 26.4.2012 um 19:54

Marko-Ibraimi Profil oder alle Beiträge von Marko-Ibraimi ansehen

Bestellsucht?!?

He Mann was läuft da? Ich glaube, Beni ist voll krass in der Schuldenfalle. Bei dem häuft sich der ganze Elektro Schrott. Und er hat nichts davon bezahlt. Ist er bestellsüchtig oder was? Gibt es so etwas überhaupt?? Ich muss das gleich mal recherchieren. Es gibt ja alle möglichen Süchte, kennt ja jeder. Alkohol, Drogen, Zigaretten, alles Zeugs von dem man die Finger lassen sollte. Aber Bestellsucht?? Das hab ich echt noch nie gehört. Wie kommt Beni da wieder raus?? Ich würde ihm ja gerne helfen, aber ich weiss nicht wie. Und ich glaube, er lügt mich an. Voll Schrott, wenn dich der beste Kolleg anlügt. Ein krass mieses Gefühl!


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (9)

  • Tuet mir leid, ka Dir us em Stehgreif au nid hälfe. Aber gang doch mol go google, villicht finsch denn öbbis. Ich find Tier schütze ganz wichtig. Es kunnt halt immer uf d'Situation druf a, wie wit me drbyy go sött. Ich find zum Bispil, dass me Wilderer wo vom usstärbe bedrohti Tier töte, sötti hart bestrofe!

  • Ich weiss leider au kies Spiel. Ich findes sehr wichtig dass Tier geschützt werdet, und zwar alli, ned nur die wo vom Ussterbe bedroht sind. Ich finde au wie de Patrick, dass es uf d'Situation drug a chunnt, aber grundsätzlich settis ihne doch ned schlechter go als eis, well sie sind au Lebewesen, und hend au Gefühl... oder ned?!

  • ich kenn 1.Spiel wo sicher jedee kennt und zwar das mit de Chatz und Muus und denn no es 2.Spiel das goht e so: Alli Spieler möche en Kreis und in dem Kreis stönd zwei Lüt: öppert isch Fledermuus und öpper motte. D'Fledermuus muess Motte fange mit verbundnige Auge.Sie darf nid usem Kreis und wenn sie nümme weiss wo d'Motte isch (d'Motte darf au nid usem Kreis) so rüeft sie "Motte" und Motte antwortet ihre ja Fledermuus so dass d'Fledermuus weiss wo Motte isch und sie chan fange. Wenn d'Fledermuus d'Motte gfange het chönne wieder 2 anderi in Kreis ine.

  • Und für Tier zu schütze chasch in WWF goh und geld spende und zB. nid viel s'licht lo brenne loh oder meh de Zug als s'Auto benutze und wenn spetziell es Tier Schütze willsch zB. de Igel denn chasch dir en Hufe us Laub und steckli uws. mache für de Winterschloof damit ers bequem het.... oder mach us Bambusholz es Bienehotel

  • nee aber mega gueti idee!!! Mach wiiter so! Es brucht meh mänsche wie dich uf dere wält...seufz...

Dienstag 17.4.2012 um 19:02

Marko-Ibraimi Profil oder alle Beiträge von Marko-Ibraimi ansehen

Voll der Loser!

Ich bin voll der Versager! Die Roth wollte mich aufmuntern...aber sie checkt einfach nicht was los ist. Ich habe Tobias falsch verdächtigt. Und fast alle gegen ihn aufgehetzt. So schnell geht das! Einer sagt was, und alle glaube es. Wenn man es nur selbsticher genug in die Welt stellt. Das ist doch schlimm. So entsteht Mobbing. Das hab ich jetzt voll kapiert Und bin der Chief dahinter. Aber ich habe gar keine Chief Qualitäten, ich bin ein ein Anti-vorbild. Ich höre auf zu schreiben, byby Marlock, keine Podcasts mehr. Ich melde mich bei Irmak, die macht doch immer so Projekte für die Mitmenschen. Da kann ich was lernen. Ich bin wirklich voll der Loser!!!


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (11)

  • Hey nei du hesh iia ned extera gmacht bish ke Loser

  • du musch immer positiv dänkä

  • nei bisch ke loser du besch marko de wo immer guet droff esch

  • nei nei bisch ned ich weis das du das alles wider guet machsch das schafftsch du scho :

  • Hey jedä macht mol fähler gib eifach nöd uf

Dienstag 3.4.2012 um 17:59

Marko-Ibraimi Profil oder alle Beiträge von Marko-Ibraimi ansehen

ByBy Marlock!

Ich melde mich nochmals bevor ich für längere Zeit abtauche, ich habe ein neues Projekt und wenn ihr wissen wollt, was es ist, dann müsst ihr Radio hören. Superspannende tolle mega gute Sache "Pdcast Sparli ganz persönlich! Ich bin voll engagiert, motiviert und auch gut trainiert, alles genau meine Kragenweite. Denn ich bin ja nicht nur ein Detektiv, sondern auch ein Journalist. Hatte ich in den letzten Wochen fast vergessen. Also, wenn Ihr was von mir hören wollt, nix wie ran an die Audio Kiste. Kennt Ihr das, wenn man ein Projekt hat, das einem so richtig gefällt, dann achtet man nicht mehr auf die Zeit, dann ist man einfach nur noch am machen???? Hoffe, Ihr erlebt das auch manchmal.


Einem Zambo-Mitglied gefällt das.

alle Kommentare (7)

  • Markoo besh de qaaaiLshti

  • i the potcast!

  • okey das amchi ich bin auch motiwirt usw

  • Marko am liebschte wörd ech der au en uuftrag gä aber leider hani keine!

  • haha marko engagiert motiviert und trainiert!!

Mittwoch 28.3.2012 um 19:47

Marko-Ibraimi Profil oder alle Beiträge von Marko-Ibraimi ansehen

Busy Marko!

Aso, will mir niemmer en Tipp gä hät, mach ich jetzt voll elei. Ich han zerscht gliich na d'Schuel abtscheggt, aber jetzt weiss ich hunder Pro: das Cäp ghört niemertem vom Spali. Drum tuen ich jetzt mir detektivische Radius vergrössere. Säge es dure, wänn ich öpis usegfunde han. bin ziemlich busy und muess los.


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (5)

  • cha dir leider nid hälfe!! aber vilicht chasch jo übernes bestimmts tier mache, und denn das i titel iboue?

  • Ich weiss au nüd.......

  • Wenn Tiere schutz brauchen, vilich

  • Villicht schribsch am beste als 1. de Vortrag, und denn weisch, um was es goht, nd den fallt eim meistens öbbis gutes ii...

  • danke fürt ungerschtüzig

Dienstag 27.3.2012 um 20:49

Marko-Ibraimi Profil oder alle Beiträge von Marko-Ibraimi ansehen

Detektiv Tipps gesucht!

Hei Mann, Ihr händ mir kein Uuftrag bloggt, niemmer vo eui...und jetzt bin ich scho usbuecht, sorry, aber dFfini hät mich engagiert. Ich muess de finde, wo das blau Cap ghört. Ich kombiniere mal: d'Fini kännt de Bsitzer nöd, aso isch er wahrschinlich nöd vo de Schuel. Oder scho und er wot nöd, dass sie's weiss..Hm..kein einzige Ahaltspunkt...ey Mann, das isch ächt voll de schwirig Fall...ich mein, wie söll ich das wüsse? Hmm...hät's under eui en Sherlock, oder na besser, e Sherlock-In, wo mir es paar Tipps chann gää...ich wott mich voll nöd blamiere. Aber ich han kei Ahnig, wie nîch das söll usefinde. aso, schriibed mir. Schriibed, haued i d'Taschte und gänn em Marko en heisse Tipp!! Tanke...


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (3)

  • iich bins gsihahah

  • Ich bin en megga krassä shrlock man. Heiße Jannis, bin checker und weiß wer's gsi isch. Ich Segs ersch wenn du Marko mir zrug schribsch, isch easy?

  • ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Montag 26.3.2012 um 17:30

Marko-Ibraimi Profil oder alle Beiträge von Marko-Ibraimi ansehen

Detektiv Office Marko Ibraimi

Ich bin jetzt ein echter Detektiv, Leute, jeder kann mir seinen Fall bringen. Bin zwar voll bis an den Hals mit Aufträgen im Spali: gerade erst das Rätsel um die Perle von Lena, und dann der geheimnisvolle Fall um Jula und Beni, aber ich habe noch voll die Kapazitäten (das heisst soviel wie: voll fett Time für meh Mystery) Darum: wenn einer von Euch einen wirklich echt voll hammermässig kniffligen Fall hat, dann kann er ihn mir einfach durchbloggen. Und ich gebe Euch Lösungen. Aber dänked a mis Sherlock Hirni: je kniffligerr, deschto besser! Mann!


Einem Zambo-Mitglied gefällt das.

alle Kommentare (5)

  • cha dir leider nid hälfe!! aber vilicht chasch jo übernes bestimmts tier mache, und denn das i titel iboue?

  • Ich weiss au nüd.......

  • Wenn Tiere schutz brauchen, vilich

  • Villicht schribsch am beste als 1. de Vortrag, und denn weisch, um was es goht, nd den fallt eim meistens öbbis gutes ii...

  • danke fürt ungerschtüzig

Montag 19.3.2012 um 19:42

Marko-Ibraimi Profil oder alle Beiträge von Marko-Ibraimi ansehen

Sorry vom Chef Blogger!!!

Also Leute, hier eine grosse big Mega fette Entschuldigung von meiner Seite! Ich habe in meinem letzten Blog Beitrag das Sch..... Wort benutzt. Obwohl man das gar nicht darf. Der Chef-Redaktor von den Spali Newes (das isch euisi Schüelerziitig!) hat mich...getadelt! Und er hat recht. Ich meine, wenn einem im Gespräch ab und zu mal eine Unflätigkeit (deutscher Ausdruck für unangemessene Wortwahl) entweicht, sozusagen im Eifer des Sprech-Gefechts, dann ist das okay. Gibt keine Minuspunkte. Aber wenn man das dann schreibt, ist das leider ein absolutes No Go. Tut mir echt leid Leute! Aber ihr kennt mich sonst als absolut korrekten News Schreiber. Hoffentlich verzeiht ihr mir! (Aber ich war ja auch auf Frau Julas Fersen und ein wenig ausser Schreib-Atem) Also, sorry, sorry, sorry. Ich schreibe nur noch hyperanständig. Promised!!!
Marko I., Chef- Chef- Blogger, Spali Niews


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (5)

  • cha dir leider nid hälfe!! aber vilicht chasch jo übernes bestimmts tier mache, und denn das i titel iboue?

  • Ich weiss au nüd.......

  • Wenn Tiere schutz brauchen, vilich

  • Villicht schribsch am beste als 1. de Vortrag, und denn weisch, um was es goht, nd den fallt eim meistens öbbis gutes ii...

  • danke fürt ungerschtüzig

Samstag 17.3.2012 um 14:02

Marko-Ibraimi Profil oder alle Beiträge von Marko-Ibraimi ansehen

Sherlock Marko

Es schnälls SMS vo underwägs, bi grad voll hinder de Jula her, die Schlampe ächt, die macht voll uf Freiziit Luxus Riit Girl. Und de Beni liit im Näscht und isch chrank, das macht mi voll hässig mann, ächt, wänn min beschte Fründ verarscht wird vo some Pferdetussi. Oh, jetzt schtiigt sie ab, zuegää: riite chann sie, aber jetzt muess ich los, mal luege wo sie na hiigaht. Vilicht zum Riitlehrer?....Ich mäld mich wieder wänn ich Nius han...


Einem Zambo-Mitglied gefällt das.

alle Kommentare (11)

  • Hey nei du hesh iia ned extera gmacht bish ke Loser

  • du musch immer positiv dänkä

  • nei bisch ke loser du besch marko de wo immer guet droff esch

  • nei nei bisch ned ich weis das du das alles wider guet machsch das schafftsch du scho :

  • Hey jedä macht mol fähler gib eifach nöd uf

Entedecke Zambo

Die tolle Zambo Website ist online!

Entdecke unsere Welt!

Mehr erfahren

Im «Treff» getroffen

Vortragsthema

Überall wird gebaut! (Quelle: Keystone) «Zambo»-Mitglied Chicco hat letztes Jahr bei Swiss Kids on Stage mitgesungen. Jetzt hat er bereits 2000 Klicks auf Youtube – hast du's auch schon gesehen?

Direkt zum Blog