zum Artikel-Inhalt
zu weiteren Inhalten
zur Hauptrubrikenauswahl
zur An- und Abmeldung und Profil-Zugang

Zambo

Online 21 Mitglieder

Um die die Avatare anzuzeigen wird das aktuelle Adobe Flash Plugin benötigt!
Hier kannst Du es kostenlos herunterladen.

Erzähl uns was!

Heute....

Neuen Blog-Beitrag schreiben!

Leika Beiträge

Dienstag 30.7.2013 um 19:21

Leika Profil oder alle Beiträge von Leika ansehen

1.August!

Hey Zambos..
Gli isch erschte August, was machet dir den so? sit dr dahei, göter es füürwärk ga luege oder fiiret dr mit fründe? Auso ig blibe daheii. Ganz ehrlich gseit ha ig ni so gern Ragetene u sörigi Sache..wiu me chas ja würklich chli übertribe! me söt ja o chli ad Tier dänke finde ich..
ou wes no chli früüech isch, ganz schöne erschte August!
öii Leika


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (1)

Montag 15.7.2013 um 9:32

Leika Profil oder alle Beiträge von Leika ansehen

XXL EI!!!

Hoi zambos
Hüt het z huen vo mim bro es rise ei gleit. Es wiegt 120g! Hie no es biud:


Einem Zambo-Mitglied gefällt das.

alle Kommentare (11)

  • ich han sit 4 Jahre

  • ich han bi mir hets bim einte ohr klemmt ond denne han ich sie gratis becho!

  • ja ca 3 jahr ♥

  • ig ha sit 8 jahr sit ig 2 jarig bi

  • jo ig ha s 2. mou löchli sit ca 5 johr

Samstag 8.6.2013 um 21:35

Leika Profil oder alle Beiträge von Leika ansehen

Hiilfee!!

Heeii Zambos!
Ig ha es riiiiiiise grosse Problem!
Auso ig bi hüt mit mim grosi und mit mire Muetter uf dütschland ga shoppe. wo mir am heii ga z bärn si gsii hani e suuuper süesse booy xee! er isch aber mit sim brüeder(vermueti) und siire Muetter ungerwäägs xii, drum hei mir wahrschinlich nid mitenang gred. Wo er z konolfinge isch uusgschdige heii mir üs no einisch aagluegt. Jetzt weeis ig ni was ig söu mache de mii hets vouuu verwütscht! aber ig ha angscht das ig ihn vilicht nie meeh xee...waas söuui jetzt mache? bitte häufet mir, öii Leika


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (13)

Samstag 18.5.2013 um 9:49

Leika Profil oder alle Beiträge von Leika ansehen

GP

Hoii Zämä!
Ich ga hüt z Bärn a GP!
Ig bi scho meeega ufgregt, wiuu ig ga zertschmau.
Göt dir ou e GP oder sit dir scho mau xii?
euuuRe Leika


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (6)

  • ig glich wie du

  • bii miiR ischEs genAu gLiich...

  • d schuäl cha mängisch nu luschtig si aber ai zimlich närvä

  • D schuel wär richtig geil wenn me kai Prüefige und Husufgaabe hätti !! Das wäri exzellent !!

  • das fing i ou

Mittwoch 15.5.2013 um 20:20

Leika Profil oder alle Beiträge von Leika ansehen

Gschicht schriibe..

Heeii Zambos!
Ig schribe mega gärn Gschichte!
Ig ha jetzt wieder eine agfange und hät gärn öii Meinig drzue!


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (2)

  • Spannends tema nä

  • Isch scho Mol ein vo dine Blogs im: "Im Treff getroffen" gsi? Bi mir scho 2 Mol. De erschti Blog isch drüber gsi, öb ihr gärn würded en Zwinlingsschwöschter oder ZwillingsbrüederBrüeder ha. Und de 2. Blog isch über mich und min Hüetehund Lajos gsi, und de Blog isch nid nur is "Im Treff getroffen cho, sondern will ich das gschribe han isch denn en Radio-Reporter zu mir hei cho und het en Radio-Reportage über mich und de Lajos gmacht, vielicht hesch es jo ghört im Radio. Und min Tipp a dich isch eifach: "Schrib immer wieder Blogs und lueg eifach druf, dass du im Blog nid nur schribsch: "Hallo, wer will mit mir per Poscht chatte?" Will denn wird de Blog ganz sicher nid zum Blog des Tages gwählt. Also ich han bi mine Blogs gar nid uf öpis gluegt, ich han eifach gschribe was ich erläbt han. Lg Pinga oder au Muriel Ich hoff ich han dir chönne wiiterhälfe.

Donnerstag 9.5.2013 um 20:03

Leika Profil oder alle Beiträge von Leika ansehen

Liebe, Love, Amore..oder doch niid?!

heeii Zambos!
Verliebt..jaa ds kennet dir sicher auii guet. Ig bi jetzt ou gd verliebt, nume leider weiss ig nid so würklich ob ig in besser söt vergesse...dee ir isch ee zimliche macho! mmmh..ds sägä zmichscht di andere, iich finde ds nämlich niid. Er schribt mir mänggisch so Sache wie: "hey Muus!" aber er weiss ja das ig ii in verliebt bi..jetzt bi ig mega verwirrt. ig weiss eiifach nid was ig jetzt söu mache.
Bitte häufet mir!
öjii Leika


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (2)

  • Spannends tema nä

  • Isch scho Mol ein vo dine Blogs im: "Im Treff getroffen" gsi? Bi mir scho 2 Mol. De erschti Blog isch drüber gsi, öb ihr gärn würded en Zwinlingsschwöschter oder ZwillingsbrüederBrüeder ha. Und de 2. Blog isch über mich und min Hüetehund Lajos gsi, und de Blog isch nid nur is "Im Treff getroffen cho, sondern will ich das gschribe han isch denn en Radio-Reporter zu mir hei cho und het en Radio-Reportage über mich und de Lajos gmacht, vielicht hesch es jo ghört im Radio. Und min Tipp a dich isch eifach: "Schrib immer wieder Blogs und lueg eifach druf, dass du im Blog nid nur schribsch: "Hallo, wer will mit mir per Poscht chatte?" Will denn wird de Blog ganz sicher nid zum Blog des Tages gwählt. Also ich han bi mine Blogs gar nid uf öpis gluegt, ich han eifach gschribe was ich erläbt han. Lg Pinga oder au Muriel Ich hoff ich han dir chönne wiiterhälfe.

Donnerstag 7.3.2013 um 19:57

Leika Profil oder alle Beiträge von Leika ansehen

DIE ENTFÜHRUNG..

14. August...An diesem Tag wurde alles anders, doch das ahnte ich jetzt noch nicht..
Freitag Abend, entlich Wochenende!
Ich lief müde vom ganze Schulstress nach Hause. Als ich auf die Uhr schaute blib mit die Luft weg..schon 19:00 Uhr, ich hätte längst zu Hause sein müssen. Meine Mutter war in dieser Sache sehr streng...da meine ältere Schwester Lea vor drei Jahren an einem Abend entfüert wurde..biss heute hat sie niemer jemand zu Gesticht bekommen. Ich wahr gerade wieder in Gedanke wie ich und meine Schweser zusammen Shoppne gingen, da klingelte mein Handy. "Lisa? wo steckst du blos?! ich habe mir grosse Sorgen gemacht! Meine Mutter wahr total sauer auf mich, was ich auch gleich zu hause noch einmal zu spüren bekam. "Ja ja, bin ja gleich zu hause." Damit legte ich auf und ging so schnell es ging nach hause. "Lisa ich wo..doch weiter kam sie nicht, den ich rannte bereits die Treppe zu meinen Zimmer hoch und rief meiner Mutter zu: " Sorry! aber ich habe jetzt echt keine Zeit, ich muss mich für die Party noch anders anziehen." "oooh nein! die Party kanst du vergessen, du bleibst heute zu Hause!" Ich sah meine Mutter fassungslos an. Nach kurzem überlege nahm ich entschlossen meine neue Lederjake, zog meine Schuhe wieder an und rannte aus dem Haus. Als ich in einer einsamen, dunklen und verlassenen Seitenstrasse anhalt wahr ich mir nicht mehr so sicher ob ich hier richtig wahr, also wollte ich meine Handy aus der Tasche nehmen, doch dazu kam es nicht mehr, denn in diesem Moment bekam ich ein hefftigen Schlag an den Hinterkopf, alles um mich herum wurde Schwarz...
FORTSETZUNG FOLGT!


Einem Zambo-Mitglied gefällt das.

alle Kommentare (7)

Mittwoch 23.1.2013 um 20:27

Leika Profil oder alle Beiträge von Leika ansehen

Sek..

Heji Zambos!=)
Iich han es toll`s haubs johr ir Sek verbracht. Jetzt gohts drum: Bliibe oder zrug id Real. Ich han mega schiss das ich zrug flüüge. Wen ich würd zurg flüüge wehr das mega schlimm für mich..de ich han alli mini Fründe dert. Ich fendis aber au voll doof wen öpper vo mini Kollege würd zrug flüüge. Vo de Note chönt ii blibe uu schusch han ich au nie e Verwarniig becho..aber jo, bi Lehrer weiss mee eebe nie, kennet dir sicher ou) Was würdet dir mache? oder sit dir vilicht zrug gfloge?
Schriibet mir doch een Komii
öiie Leika>3


Das gefällt noch niemandem.

Donnerstag 17.1.2013 um 13:36

Leika Profil oder alle Beiträge von Leika ansehen

Keeii ahnig...

Heyy zäma..
i weiss nid was i no cha mache..ich checke das blöde algebra eifach ned. i finge das mega kompliziert, bitte häuftet mir!
oiie Leika


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (4)

  • 1)ich fiire au mit de familie fründe und verwante... 2)ich gan hüt abig zu mine grosseltere und fire deete mit gotti cousine und und und.... 3)ja....de scnee fehlt....

  • ich muss heute in die kirche gehen singen und am abend feiern wir mit meine Familie morgen mitt gotti

  • Mir muesä hüt no dr Tannäboum go choufä und i fiirä mit minärä Familiä.

  • mer fire bim grosi, mit gotti, cousins und groseltere vom papi sinere verwandtschaft

Mittwoch 21.11.2012 um 20:44

Leika Profil oder alle Beiträge von Leika ansehen

/**/

love Englnad

LoNDon


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (2)

  • Spannends tema nä

  • Isch scho Mol ein vo dine Blogs im: "Im Treff getroffen" gsi? Bi mir scho 2 Mol. De erschti Blog isch drüber gsi, öb ihr gärn würded en Zwinlingsschwöschter oder ZwillingsbrüederBrüeder ha. Und de 2. Blog isch über mich und min Hüetehund Lajos gsi, und de Blog isch nid nur is "Im Treff getroffen cho, sondern will ich das gschribe han isch denn en Radio-Reporter zu mir hei cho und het en Radio-Reportage über mich und de Lajos gmacht, vielicht hesch es jo ghört im Radio. Und min Tipp a dich isch eifach: "Schrib immer wieder Blogs und lueg eifach druf, dass du im Blog nid nur schribsch: "Hallo, wer will mit mir per Poscht chatte?" Will denn wird de Blog ganz sicher nid zum Blog des Tages gwählt. Also ich han bi mine Blogs gar nid uf öpis gluegt, ich han eifach gschribe was ich erläbt han. Lg Pinga oder au Muriel Ich hoff ich han dir chönne wiiterhälfe.

Entedecke Zambo

Die tolle Zambo Website ist online!

Entdecke unsere Welt!

Mehr erfahren

Im «Treff» getroffen

Ausgewählt?!?!

Wie schafft man es mit seinem Blog eigentlich hier hin, nämlich ins «Im 'Treff' getroffen»? Eine gute Frage – von lulula. Hast du Tipps?

Zum Blog!