zum Artikel-Inhalt
zu weiteren Inhalten
zur Hauptrubrikenauswahl
zur An- und Abmeldung und Profil-Zugang

Zambo

Online 12 Mitglieder

Erzähl uns was!

Heute....

Neuen Blog-Beitrag schreiben!

Leika Beiträge

Dienstag 30.7.2013 um 19:21

Leika Profil oder alle Beiträge von Leika ansehen

1.August!

Hey Zambos..
Gli isch erschte August, was machet dir den so? sit dr dahei, göter es füürwärk ga luege oder fiiret dr mit fründe? Auso ig blibe daheii. Ganz ehrlich gseit ha ig ni so gern Ragetene u sörigi Sache..wiu me chas ja würklich chli übertribe! me söt ja o chli ad Tier dänke finde ich..
ou wes no chli früüech isch, ganz schöne erschte August!
öii Leika


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (1)

Montag 15.7.2013 um 9:32

Leika Profil oder alle Beiträge von Leika ansehen

XXL EI!!!

Hoi zambos
Hüt het z huen vo mim bro es rise ei gleit. Es wiegt 120g! Hie no es biud:


Einem Zambo-Mitglied gefällt das.

alle Kommentare (11)

  • OMG isch das GROSSSS

  • OMG isch das normal?

  • omg das isch jo riesig buou das isch würkli risig

  • I han au hüener, aber ischs grosse ei nöd normal und s chlinere d`halfti so gross wie normal? mini hüener sind namlich zwergside hüener und die legend halb so grossi eier wie normal. :?

  • WOOOOOOOOOOOOW!!!!!!

Samstag 8.6.2013 um 21:35

Leika Profil oder alle Beiträge von Leika ansehen

Hiilfee!!

Heeii Zambos!
Ig ha es riiiiiiise grosse Problem!
Auso ig bi hüt mit mim grosi und mit mire Muetter uf dütschland ga shoppe. wo mir am heii ga z bärn si gsii hani e suuuper süesse booy xee! er isch aber mit sim brüeder(vermueti) und siire Muetter ungerwäägs xii, drum hei mir wahrschinlich nid mitenang gred. Wo er z konolfinge isch uusgschdige heii mir üs no einisch aagluegt. Jetzt weeis ig ni was ig söu mache de mii hets vouuu verwütscht! aber ig ha angscht das ig ihn vilicht nie meeh xee...waas söuui jetzt mache? bitte häufet mir, öii Leika


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (13)

  • dänn fahr nach konolfinge und suäch ihn

  • ich wettä er denkt immer wider ah dich

  • jaa ig wirde ihn sueche! ig ha ee Cousin z konolfinge vilicht kennt de ihn, ig hoffes..

  • ohhhh scheiss sitwation kei ahnig aber das vom stern14 chönt klappä viel glück

  • danke! u wee öpper vo konolfinge chunt dee biiiitte häufet miir in z finde!

Samstag 18.5.2013 um 9:49

Leika Profil oder alle Beiträge von Leika ansehen

GP

Hoii Zämä!
Ich ga hüt z Bärn a GP!
Ig bi scho meeega ufgregt, wiuu ig ga zertschmau.
Göt dir ou e GP oder sit dir scho mau xii?
euuuRe Leika


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (6)

  • ig ha au wölä mit machä

  • was isch GP????

  • hihiih ii gaaah oo wellä machsch dr 1,6 oder 4,7km? ii bii bir Kategorie Pandas!! ii machä das csho sit dr 1.klass uu bii immer unger dä top 100 gsy!!! ii bii oo meega ufgregt ii wüncshää dir viu GLÜCK!!

  • ig ga hüt o . aber go zueluägä ga dafür a frauenlauf

  • was isch GP?

Mittwoch 15.5.2013 um 20:20

Leika Profil oder alle Beiträge von Leika ansehen

Gschicht schriibe..

Heeii Zambos!
Ig schribe mega gärn Gschichte!
Ig ha jetzt wieder eine agfange und hät gärn öii Meinig drzue!


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (2)

  • uuuuh...sorry es hets niid igfüegt!

  • ich schrib au mega gern gschichte ich han scho 6 gmacht und duu???

Donnerstag 9.5.2013 um 20:03

Leika Profil oder alle Beiträge von Leika ansehen

Liebe, Love, Amore..oder doch niid?!

heeii Zambos!
Verliebt..jaa ds kennet dir sicher auii guet. Ig bi jetzt ou gd verliebt, nume leider weiss ig nid so würklich ob ig in besser söt vergesse...dee ir isch ee zimliche macho! mmmh..ds sägä zmichscht di andere, iich finde ds nämlich niid. Er schribt mir mänggisch so Sache wie: "hey Muus!" aber er weiss ja das ig ii in verliebt bi..jetzt bi ig mega verwirrt. ig weiss eiifach nid was ig jetzt söu mache.
Bitte häufet mir!
öjii Leika


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (2)

  • uuuuh...sorry es hets niid igfüegt!

  • ich schrib au mega gern gschichte ich han scho 6 gmacht und duu???

Donnerstag 7.3.2013 um 19:57

Leika Profil oder alle Beiträge von Leika ansehen

DIE ENTFÜHRUNG..

14. August...An diesem Tag wurde alles anders, doch das ahnte ich jetzt noch nicht..
Freitag Abend, entlich Wochenende!
Ich lief müde vom ganze Schulstress nach Hause. Als ich auf die Uhr schaute blib mit die Luft weg..schon 19:00 Uhr, ich hätte längst zu Hause sein müssen. Meine Mutter war in dieser Sache sehr streng...da meine ältere Schwester Lea vor drei Jahren an einem Abend entfüert wurde..biss heute hat sie niemer jemand zu Gesticht bekommen. Ich wahr gerade wieder in Gedanke wie ich und meine Schweser zusammen Shoppne gingen, da klingelte mein Handy. "Lisa? wo steckst du blos?! ich habe mir grosse Sorgen gemacht! Meine Mutter wahr total sauer auf mich, was ich auch gleich zu hause noch einmal zu spüren bekam. "Ja ja, bin ja gleich zu hause." Damit legte ich auf und ging so schnell es ging nach hause. "Lisa ich wo..doch weiter kam sie nicht, den ich rannte bereits die Treppe zu meinen Zimmer hoch und rief meiner Mutter zu: " Sorry! aber ich habe jetzt echt keine Zeit, ich muss mich für die Party noch anders anziehen." "oooh nein! die Party kanst du vergessen, du bleibst heute zu Hause!" Ich sah meine Mutter fassungslos an. Nach kurzem überlege nahm ich entschlossen meine neue Lederjake, zog meine Schuhe wieder an und rannte aus dem Haus. Als ich in einer einsamen, dunklen und verlassenen Seitenstrasse anhalt wahr ich mir nicht mehr so sicher ob ich hier richtig wahr, also wollte ich meine Handy aus der Tasche nehmen, doch dazu kam es nicht mehr, denn in diesem Moment bekam ich ein hefftigen Schlag an den Hinterkopf, alles um mich herum wurde Schwarz...
FORTSETZUNG FOLGT!


Einem Zambo-Mitglied gefällt das.

alle Kommentare (7)

  • Was de Match agaht - d'Schwiz het definitiv vill besser gspillt und es isch eifach mega Päch gsi, dass si verlore händ. Ich find, sie hettet's eigentlich mega verdient, vorallem wäg dem unfaire Verhalte vode Pole, wo sie vor de Schwizer Fankurze go fiire sind. Und suscht...Ich han letschti au mal en 1er gha imene Mathitescht [wo agseit worde isch]... Und degäge mach ich eifach, dass ich entweder versueche usezfinde, wieso ich 'verlore' han und probier de 'Fehler' zbehebe oder dass ich mich tuen ablänke.

  • Hey,Patrick!! Oha ja, ich habe schon viel viel mal verloren! Aber ich denke das gehört dazu, man kann ja nicht ständig gewinnen. Vor allem im Sport ist es für mich wichtig auch mal zu verlieren um danach meine Techniken zu verbessern. Klar, ich freue mich nicht wenn ich verliere und ärgere mich für den ersten Moment. Doch nach dem mein Ärger wieder einigermassen verflogen ist, überlege ich mir, weshalb ich denn bei einem Sportwettkampf verloren habe, habe ich nicht auf die Deckung geachtet? Oder war ich nicht schnell genug um den Schlägen des Gegners auszuweichen? Also die Schweiz hat an der EM wirklich bewiesen was sie drauf hat! Penalti ist sowieso immer ein wenig blöd. Das weiss ich aus eigener Erfahrung. Man ist in dem Moment so aufgeregt weil man den Ball ins Tor treffen sollte und es kann oft passieren, dass der Ball halt mal neben das Goal geht. Aber ich bin zufrieden mit dem was die Schweizer Nati geleistet hat!! (Viertelfinal wäre allerdings auch noch schön gewesen!) Eine 1 als Schulnote habe ich noch nie geschrieben, zum Glück!! Meine schlechteste war in Mathe eine 3.9. Das war aber schon ein Schock, denn es war die erste Matheprüfung an der Bezirksschule und es war so ungewohnt eine 4 zu schreiben, da ich in der Primar immer 5,5 usw. hatte...Da habe ich mich echt wie ein Verlierer gefühlt! Aber ich habe diese Mathe-Prüfung noch mal genau studiert und nun kann ich alles! Jedem ergeht das so! Jeder verliert ein mal. Für mich ist es einfach wichtig aus diesen Sachen zu lernen. Das Verlieren spornt mich auch an noch mal alles zu geben und dem entsprechend auch meine Leistungen zu verbessern. Auch wenn ich einmal gut bin, dass ich mich nicht zurück lehne, da ich weiss, wie blöd das Gefühl ist zu verlieren. In Glücksspielen verliere ich ständig! Z.B in Eile mit Weile! Da haben andere Spieler schon 1 Figur in das sichere Mittelfeld gebracht während ich nicht einmal 1 Figur draussen habe...die Würfel hören irgendwie nicht auf mich...Lieber Gruss Schoggi

  • Hallo Patrick Ich han scho siter 1 klass en Medalie wele Gwüne. Aber es het nie glängt leider. Ich mach jedes mal bim Sporttag Merkampf womer chan e`Medalie gwüne aber sblöde isch das ich muss geget 4 klässler muss und nöd geget 3 kläsler. Ich bi jedes mal zimli entüst weni erfahr das scho wieder nid glanget het obwol ich immer an mi glaubt han. Liebi Grüess coco

  • Hi Patrick Ich hatte vor ca. 3 Wochen meine schlechteste Note ever in der Schule. Ich war sehr enttäuscht. Es war eine 3.75 im Aufsatz. Im Aufsatz bin ich normalerweise ganz gut. Ich wusste nicht wie ich das meinen Eltern sagen soll. Ich habe es Ihnen dann einfach gesagt. Sie waren nicht wütend, aber fanden es komisch das ich so schlecht im Aufsatz war. In der Woche vor dem Aufsatz hatte ich Au drei 4-5 geschrieben. Ich war in diesen Wochen ziemlich im Stress weil ich eine Theaterazfführung hatte und noch andere Sachen. Ich habe jetzt Angst das ich im Deutsch im Zeugnis eine 4-5 habe. Ich will das nicht, weil ich zu Hause ja Deutsch rede. Aber ich sage mir: Dieses Zeugnis ist ja e nicht wichtig, weil ich ja nach den Ferien in die Oberstufe komme.

  • Ich han de Match geschter au gluegt ond be emmer no zemlech truurig, das min EM-Favorit jetzt dusse isch... Ich sälber ha scho be vilem verlore: Zum Bispiel bim Skiränne, ich bin letschti worde, obwohl ich äis Johr vorher erschti worde bin. Ich bin det au mega enttüüscht gsi... Aber ich find, gwünne isch nöd immer alles... Ich hoffe, d'Schwiizer Nati cha sech jetzt guet vo dere EM erhole...

Mittwoch 23.1.2013 um 20:27

Leika Profil oder alle Beiträge von Leika ansehen

Sek..

Heji Zambos!=)
Iich han es toll`s haubs johr ir Sek verbracht. Jetzt gohts drum: Bliibe oder zrug id Real. Ich han mega schiss das ich zrug flüüge. Wen ich würd zurg flüüge wehr das mega schlimm für mich..de ich han alli mini Fründe dert. Ich fendis aber au voll doof wen öpper vo mini Kollege würd zrug flüüge. Vo de Note chönt ii blibe uu schusch han ich au nie e Verwarniig becho..aber jo, bi Lehrer weiss mee eebe nie, kennet dir sicher ou) Was würdet dir mache? oder sit dir vilicht zrug gfloge?
Schriibet mir doch een Komii
öiie Leika>3


Das gefällt noch niemandem.

Donnerstag 17.1.2013 um 13:36

Leika Profil oder alle Beiträge von Leika ansehen

Keeii ahnig...

Heyy zäma..
i weiss nid was i no cha mache..ich checke das blöde algebra eifach ned. i finge das mega kompliziert, bitte häuftet mir!
oiie Leika


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (4)

  • was so lang aber 4 isch au gued emfall viel viel viel Glück

  • viel viel viel glück das schaffsch du scho üchi Gruppe isch eh die best ihr hend ja scho faast gwunne

  • vell glück bim turnir.

  • mir sind letschtä wordä aber mir händ gägä gcz gschbielt

Mittwoch 21.11.2012 um 20:44

Leika Profil oder alle Beiträge von Leika ansehen

/**/

love Englnad

LoNDon


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (2)

  • uuuuh...sorry es hets niid igfüegt!

  • ich schrib au mega gern gschichte ich han scho 6 gmacht und duu???

Entedecke Zambo

Die tolle Zambo Website ist online!

Entdecke unsere Welt!

Mehr erfahren

Im «Treff» getroffen

Noch eine Woche...

Klassenfahrt (Quelle: Keystone) ...und dann hat «Zambo»-Mitglied HiphopGirlLadina endlich Ferien. Sie geht nämlich zwei Wochen ins Wallis. Wohin verreist du?

Direkt zum Blog

Plauderbox

Der nachfolgende Inhalt aktualisiert sich fortlaufend, ohne dass die Seite neu geladen wird.

Sternstaub

20:16

Wie gohts der so?

Sternstaub

20:15

Hey

OL-Spatz

20:11

huhu

Mitchatten (in einem Popup-Fenster)