zum Artikel-Inhalt
zu weiteren Inhalten
zur Hauptrubrikenauswahl
zur An- und Abmeldung und Profil-Zugang

Zambo

Online 10 Mitglieder

Erzähl uns was!

Heute....

Neuen Blog-Beitrag schreiben!

Olllllll Beiträge

Sonntag 13.9.2015 um 21:10

Olllllll Profil oder alle Beiträge von Olllllll ansehen

Migräne

Hey Zeme

Ich han scho sit 1 Jahr das mir immer ganz schlecht wird will ich chopfweh han...
Und hüt han ich das wieder ka, zerscht han ich Mensche nur no mit 1 Arm gseh de Name Olivia ufem Papier ohni O...
Und denn hets Chopfweh agfange.
Es macht sooo weh das mer mus schreiäü und brüele drum sind mir denn zum Arzt, denn han ich ihm alles gnau erchlert wiä das immer ablauft:
1. Seh störige
2. Chopfweh so richtig starch
3. Merhmals übergäh
4. Denn schlafe und alles isch wieder guet
Leider isch mer denn öpe 1 Tag chrank.
Denn het er gseit das ich Migräne han.

HÄ WAS ISCH DAS??!! denked ihr jetzt sicher. (ich hans scho gwüsst also so halbe)
Das isch ä chrankheit im Ghirn dinne. Das heisst jetzt net das ich ä Behinderig han oder so, ich bin au immer no de glich durchgeknallti Vogel
Mer het zerscht immer ä Sehstörig. öb mer sache doppelt oder so wiä ich numme bruchteil gseht isch egal. Mehr chan au de Körper net kontroliärä, also mer chan d`fuscht nümm mache...
Nach 20 Min. umgefähr fangts denn eigentlich ah, ganz starchs chopfweh so starch das mer muss schreiä und sich überhapt net konzerntriärä chan.
Denn wird de körper wiä glähmt also net für immer
de Mage wird glähmt und mer muss sich übergeh will er net dut schaffe und das immer wieder au denn no wen du gar nüt meh i dim Mage dine hesch!!! (min rekord 9x)

Es git lüt diä hend das all 3 oder 2 Täg das heisst das sie alll 2 odert 3 Täg chrank sind!! Stell dir vor du wärsch dis halbe läbä chrank!! (Aber diä Lüt sind den scho seeeeeeeeeeeeehr chrank)
Ich muss jetzt Medis neh, und wenn ich diä Seh- Störig han muss ich so schnell wiä mödglich Medikaments ebe neh, aber das sind 2 verschiedenigi!! und ich bin de absoluti Medi-hasser!!!
Aber es git so en Sirup und so e Art wiä trubezucker.
Ich muss es überall wo ich bin mitneh oder ich bin am Ar***.

Wenn ich das han, denk ich warum!!?? warum muss ich migräne ha??!! und ich wünsch mir soooooooooooooooo seeeeeehr das ich mini auge zue mache chan und alles wieder guet isch aber das gaht leider net
Jedoch bin ich immer stolz uf mich wen ichs gschaft han und de "kampf" gwunne han.

Ich wünsch allne wo Migräne änd das es im Lauf vo de Zit weg gaht und das sie starch bliebed!!
Und wen ihr so öpis hend gönd sofort zum Arzt!!

Hend ihr Migräne? Wenn ja, schrieb mir doch mal Poscht

LG Olllllll




Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (5)

  • Waaas? Das isch ja schlimm! Du tuesch mer leid Ollie... Ich wird a dich dänke und für ich bäte!

  • Han ich au, schaffsch das scho!!

  • Ok, schrib dir hüte irgendwenn poscht. Ja ha mengisch au Migräne, aber nie so starch wi du. Das isch wirklich brutal, was du alles muesch duresto!Aber ich bi mir sicher, das du das amigs dure stahsch!!! Ich glaube au, die Migräne härtet dich ab! Und weg dem bisch sicher ned behinderet!!!Weisch, es hät au mol sini Vorteil, gstört si. Am bschte nimmsch en Mittelweg, zwische gstört und normal, so wie ich. Ich bi nur gstört, wenn ich mit minere BFF oder eifach fründinne abmache.

  • hani goh kei angst

  • I ha zum Glück ke Migränä. Du tuäsch mir Leid. Di triffts mit Migränä u mi mit Tollpatschigkeit. Das isch aber nid schlimm, i lärä ja nur mängisch äs Glas us u muäss när putzä. Migränä isch viu schlimmär!!!

Dienstag 11.8.2015 um 21:20

Olllllll Profil oder alle Beiträge von Olllllll ansehen

Neui Klass

Heii Leute!!

Ich han vorher grad das dingsda uf zambo aglegt -Hilfe Oberstufe- (oder so)
Ich han wele en komentar wele abgeh aber de isch chli lang gsi
Drum mach ichs zum ne Blogg!!

Also ich kenn grad mal öper wo mit mir id Klass chunt und das isch en Bueb und i de Pause chan ich chli schlecht zu ihm gah fals ich niemert find...
Und vo de LELA kenn ich grad mal 3 er und en bueb wo ich grad mal weiss wiä er usgseht und es Meitli wo mit mir id Pararell klass gange isch. Wengischtens das

S`problem isch eifach das ich i dä 5-6 Klass vo paar Meitlis e chli gmobbt worde bin und sie mir zo zege de "Muet" chli gschtohle hend...
und ich bin eher eini wo am afang schüch isch (das isch aber immer so)
und erscht denn zu de "crazy guy" wird.

Was söt ich mache?!!
LG Olllllll


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (4)

Mittwoch 29.7.2015 um 21:33

Olllllll Profil oder alle Beiträge von Olllllll ansehen

Feriä

Huhu, okee ne spass also hey guys
Ich bin grad in spaniä und ihr?
Genau gno bin ich in catalunia i de nöchi vo barcelona
Und ihr??
Ich bin eig. jedes Jahr da..
aber es isch immer de Hammer!!
bi eus isch es hüt 40 Grad gsi und bi eu?
Min Dady het hüt im Meer ä Roche gseh!
Leider ich nöd, aber egal jede Tag han ich ja e neui Chance.
Lg Ollllll


2 Zambo-Mitgliedern gefällt das.

alle Kommentare (8)

  • Hoi ich bin grad in Sizilliä, i de nöchi (30-40 min Autofahrt). Lg aus Italien

  • Warum fragsch 2 mau wo mir si.. xD viu spass no!

  • hey bi gra 5 wuche z afrika

  • ich bin in Griechenland -Kreta

  • hey ich bi i de Schwyz.Do isch es nöd so warm.LEIDER

Dienstag 14.7.2015 um 10:47

Olllllll Profil oder alle Beiträge von Olllllll ansehen

Igel

Heii Leute

Bei mir hat es im Garten seit 2 Jahren einen Igel,
wir nennen ihn Nepomuk.
Nepomuk hat dieses Jahr 5 junge, kleine Igelchen bekommen.

Als ich diese Nachricht hörte war ich natürlich ganz aus dem Häuschen weil ich mich so gefreut habe

Mein Dady hat einen Bericht gelesen über die Igel,
daher es letzter Zeit so heiss war mangelt es den Igel an Wasser und Futter.
Bei uns im "Zänti" das ist ein grosses Einkaufszentrum, und wir nennen es einfach "Zänti". dort gibt es seit kurzem einen Qualipet.

Also gingen wir in den Qualipet und kauften Igel-Futter.
Seit 2 Tagen geben wir Ihnen regelmässig am Abend futter.

Vorgestern kam nur ein kleiner Igel zum Essen, wir sahen leider die anderen Igel nicht
Aber Gestern sahen wir Nepomuk, leider kam er nicht zum Essen und zum Trinken,
Zwei seiner Jungen kamen zum Essen

Doch dann trotellte der einte Igel in usere Stube!!
Es ging fast eine halbe Stunde bis er wieder draussen war!!!
Dadurch stossen wir auf den Namen "Home" aber wir sind uns noch nicht ganz einig weil villeicht wollen wir Ihn auf eine andere Sprach "Home" nennen.

Meine Fragen:
1) Habt ihr auch Igel im Garten?
2) Habt ihr gute Nämen für ganze 4 Igel? (einen haben wir ja schon)
3) Wahr bei euch auch schon mal ein Wildes Tier im Haus?

LG Olllllll


2 Zambo-Mitgliedern gefällt das.

alle Kommentare (8)

  • Hoi ich bin grad in Sizilliä, i de nöchi (30-40 min Autofahrt). Lg aus Italien

  • Warum fragsch 2 mau wo mir si.. xD viu spass no!

  • hey bi gra 5 wuche z afrika

  • ich bin in Griechenland -Kreta

  • hey ich bi i de Schwyz.Do isch es nöd so warm.LEIDER

Donnerstag 9.7.2015 um 16:04

Olllllll Profil oder alle Beiträge von Olllllll ansehen

Omfg-Hello

Hey Leute
Wiä gahts eu so?

Also ich han es neus lieäblingslieäd, es heisst hello.
Ich glaub nöd das öper das Lieäd kennt wills zu de Kategorie EDM kört.
EDM staht für electro dance music.
Es isch mis lieäblingslieäd wills mit emne
Launchpad gmacht worde isch.
Wer wüsse wot was es launchpad isch chans ja emal go google

Wiäü findet ihrs?
Lg Olllllll





Einem Zambo-Mitglied gefällt das.

alle Kommentare (5)

  • Waaas? Das isch ja schlimm! Du tuesch mer leid Ollie... Ich wird a dich dänke und für ich bäte!

  • Han ich au, schaffsch das scho!!

  • Ok, schrib dir hüte irgendwenn poscht. Ja ha mengisch au Migräne, aber nie so starch wi du. Das isch wirklich brutal, was du alles muesch duresto!Aber ich bi mir sicher, das du das amigs dure stahsch!!! Ich glaube au, die Migräne härtet dich ab! Und weg dem bisch sicher ned behinderet!!!Weisch, es hät au mol sini Vorteil, gstört si. Am bschte nimmsch en Mittelweg, zwische gstört und normal, so wie ich. Ich bi nur gstört, wenn ich mit minere BFF oder eifach fründinne abmache.

  • hani goh kei angst

  • I ha zum Glück ke Migränä. Du tuäsch mir Leid. Di triffts mit Migränä u mi mit Tollpatschigkeit. Das isch aber nid schlimm, i lärä ja nur mängisch äs Glas us u muäss när putzä. Migränä isch viu schlimmär!!!

Mittwoch 8.7.2015 um 20:33

Olllllll Profil oder alle Beiträge von Olllllll ansehen

!?

Heii Leute
Ich ha hüt bi sonere vernseh sändig wo ich uf youtube gluegt han öpiss voll schlimms gseh!!
Und zwar:
Es gaht drumm das Eltere ihri Chinde unter druck setzted, sie mäldet sie ah für so modeshows.. und bi castings für ä Wärbig aber am meischte für so modeshows und det gits immr en Gwüner...

Das ganze gaht bi sonere Modeshow 12 Stund!!! Und diä chind chönd mängisch gar nannig richtig laufe!! Diä meischte sind 4i oder 6i!

Und wen Chinde net de erschti Platz schaffeds, chömed sie voll drunter also es sind nume meitlis...
diä fanged entwerderb während dä Show a brüel will sie überforderet sind oder nachene will sie drunter chömet!!

Ihru Müettere gäbed ihne so getränk wo meeeeeeeega viel Zucker din het damit sie wach blibed...

Ich find das schlimm und ihr?

Lg Olivia


2 Zambo-Mitgliedern gefällt das.

alle Kommentare (11)

  • Isch würklech voll de Hammer schlimm!!!!!

  • DAS ISCH MEGA MEGA MEGA SCHLIMM! Isch das i de USA? Ich find das Katastrophal! Ich würdi das mim Chind nie atue! Mis Chind säl sälber uswähle was er gern macht und was ned, wenn mis Chind das weti denne würd ichs unterstützte aber wens das ned wil denne söls es lo si! DAS ISCH KATASTROPHAL, KATASTROPHAL!!! Sorry ich finds eifach sau schlimm! Das sind S******* Müetere sorry, aber es isch so, ich hoffe niemert isch mir bös das ich so Wörter gseit han!!!! Ich han din Blog nur glike wil ich das guet find das du das gschribe hesch, aber das wo gscribe isch isch schrecklich! Ich hoffe du weisch wie ichs mein!

  • oh got ich wür das niemals machä

  • Fo dem han ech glaub scho mol ghört ond ech fend das mega schlemm

  • schlimm!!!!!!!!!!

Sonntag 21.6.2015 um 18:41

Olllllll Profil oder alle Beiträge von Olllllll ansehen

Plauderbox

Hey Leute
Chunt öpper mit mir id Plauderbox?
Freu mich
Lg Olllllll


Das gefällt noch niemandem.

Samstag 20.6.2015 um 12:03

Olllllll Profil oder alle Beiträge von Olllllll ansehen

Tschanz mit allem

Hey Leute
Ich han grad vor es paar minute äs "Tschanz mit allem" Video agluegt.
Es isch äs Hammeer Video gsi
Doch mir isch ufgfalle das s`letschte Video am 15. Januar gsi isch.
Drum han ich de Blog gschriebe...

Chömed no "Tschanz mit allem" Viedeos?
Das weri nämlich soooo cool
Ich han immer welle bi dere Sendig Jury si
Und ihr?

Lg Olllllll


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (2)

Donnerstag 18.6.2015 um 19:12

Olllllll Profil oder alle Beiträge von Olllllll ansehen

Best Friends 2.0

Hey Leute!!
Ich finde mitlerweile die best friends serien langweilig weill ich sie schon so oft gesehen habe und schon auswendig kann
Geht es euch genau so?

Deshalb habe ich die Idee, das es nochmal best friends gibt, einfach mit anderen Schauspielern und das man vieleicht einen oder zwei Karakter von den Leuten übernimmt, die jemand gespielt hatte.
Zum Beispiel spielte Valerié die sogennate Fiona aber bekannt als Fini gespielt.
Sie ist im Film sehr kreative und fröhlich, doch die echte Valerié ist nicht so, sie mag Städten, ist auch nicht so kreative...
Und diesen Karakter könnte man spielen
natürlich sind die meisten einfach erfunden

Wie findet ihr die Idee?
Und wie würdet ihr es finden, wenn es eine neue best friends Serie gäbe, mit oder ohne meine Idee?

LG Olllllll


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (4)

Sonntag 24.5.2015 um 16:39

Olllllll Profil oder alle Beiträge von Olllllll ansehen

Recycling

Heii Leute
I de Schuel hend mir in M&U s`Thema recycling.
Ich finds voll spannend und au sehr nützlich!!
Mir händ au übers littering sache glernt. Für diä wo nöd wüssed was Littering bedütet, das isch wen Lüt sache an Bode schüssed und somit de Umwelt schadet. Mir hend no vieles meh drüber glernt also übers Thema recycling. Zb das wenn mir sache is Meer schüssed und den Fisch das essed wills sie nöd chönd unterscheide vo esse und Abfall und wenn mir den en Fisch essed essed mir dä Abfall eigentlich au...
det une isch es BIld wo eus de Lehrer zeigt het, wiä gwüssi Mensche fescht dünd littere.

Ich finds de hammer das mir so sache alueged mit de Klass!!
Nume s`doofe isch das es paar Meitlis vo minere Klass wo a dem 6er Tisch mit mir sitzed das Thema so richtig sch**** findet, und denn fröged sie mich was ich über das Thema denk, aber ich weiss irgendwiä nöd was ich sägä söt, will ich wot nöd doof dastah.

Kenned ihr das Gfühl au?
Was söt ich sege? Chönd ihr mir Tipps gäh wiä ich mit därä Situation umgah söt?

Freu mich uf eui antworte!!
Lg Olllllll


3 Zambo-Mitgliedern gefällt das.

alle Kommentare (8)

  • Hoi ich bin grad in Sizilliä, i de nöchi (30-40 min Autofahrt). Lg aus Italien

  • Warum fragsch 2 mau wo mir si.. xD viu spass no!

  • hey bi gra 5 wuche z afrika

  • ich bin in Griechenland -Kreta

  • hey ich bi i de Schwyz.Do isch es nöd so warm.LEIDER

Entedecke Zambo

Die tolle Zambo Website ist online!

Entdecke unsere Welt!

Mehr erfahren

Im «Treff» getroffen

Exotisches Essen

ängstliches Mädchen (Quelle: 123rf) «Zambo»-Mitglied easi konnte letztens eine Spezialität aus Gambia essen: Reis mit Erdnusssauce und Gemüse. Traditionell wird dieses Essen mit der Hand gegessen. Kennst du auch solche Spezialitäten aus anderen Ländern? Magst du exotisches Essen? Erzähl uns davon!

Direkt zum Blog