zum Artikel-Inhalt
zu weiteren Inhalten
zur Hauptrubrikenauswahl
zur An- und Abmeldung und Profil-Zugang

Zambo

Online 19 Mitglieder

Um die die Avatare anzuzeigen wird das aktuelle Adobe Flash Plugin benötigt!
Hier kannst Du es kostenlos herunterladen.

Erzähl uns was!

Heute....

Neuen Blog-Beitrag schreiben!

Sonntag 31.8.2014 um 19:58

terminator5 Profil oder alle Beiträge von terminator5 ansehen

KENNT IHR ...

KENNT IHR DAS GAME CHLASH OF CLANS DAS IST RICHTIG COOOOOOOOOOOOOOL . LADET ES RUNTER UND HERST üBER DAS SPIEL


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (10)

  • Sorry hed ned döfe passiere.

  • Ich schrieb grad es neus

  • b

  • c

  • musch du de blog unbedingt öppe 3 mal dri tue ich glaube einisch würd länge will es nervt mega mini antwort: bruni schoggi

Sonntag 31.8.2014 um 19:56

terminator5 Profil oder alle Beiträge von terminator5 ansehen

zambo nummer

hey zambo reporter ich han e frog chostets öpis wen men bi zambo b.z BESSERWüSSER SCHATZJàGER ODER ZAMBOOX ALüET


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (3)

  • Ich war auch schon in Kletterhallen dort gab es auch sehr hohe wände aber ich durfte leider noch nicht auf die 10 Meter hohen

  • also 1. ich leide ned under höheangscht 2. s hochschte woni kläteret bin isch 17 m

  • iich han keii höheangst & s'höchste wonii klätteret biin ishh öppe 20m & denn mit free fall voo dert abee gumpee... s'höchste allgemein wonii gsii bin ishh eppe 80m ufere chilbiibahn, dee "swiss tower"

Sonntag 31.8.2014 um 19:53

Anakin123 Profil oder alle Beiträge von Anakin123 ansehen

das schwedische radio


Einem Zambo-Mitglied gefällt das.

alle Kommentare (5)

  • ja de sägs doch dim Lehrer

  • säg eifach am lehrer oder dinere Lehrerin das dus nöd becho häsch.

  • Ich würds au wie d Serra-daEstrela und Ollllll mache du chasch ja nüt deför

  • ja de seg d wahrheit?!

  • seg em lehrer du hetschs gern gmcht aber dir heigis niemer bracht ner isch eue sini antwort de hetschs müesse organisiere uf das seich du eifch d warheit u red mit em

Sonntag 31.8.2014 um 19:19

Livibabbel Profil oder alle Beiträge von Livibabbel ansehen

Samnaun

Hallo zema sind iar au scho mol in Samnaun gsi ich und mini Familia sind hüt död ana gfahra död isch alles so billig ich han mich gfräget warum isch das död alles so bilig??


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (3)

  • Ich war auch schon in Kletterhallen dort gab es auch sehr hohe wände aber ich durfte leider noch nicht auf die 10 Meter hohen

  • also 1. ich leide ned under höheangscht 2. s hochschte woni kläteret bin isch 17 m

  • iich han keii höheangst & s'höchste wonii klätteret biin ishh öppe 20m & denn mit free fall voo dert abee gumpee... s'höchste allgemein wonii gsii bin ishh eppe 80m ufere chilbiibahn, dee "swiss tower"

Sonntag 31.8.2014 um 19:13

drimy23 Profil oder alle Beiträge von drimy23 ansehen

pirateschiff

heyhouuuu

hüt han ich mit kollege zeme es piratrschiff us karton und so bauet sish meeega cool gsih und mer hend so ungefehr drüü stund bruucht gha und ich bin voller akrylpfarb undsooooo

hend ier auschomal so eppis gmjacht? eif us langwiili eppis bauet?

wünsch eu no en meeega schöne sunntig

eui drimy23


Einem Zambo-Mitglied gefällt das.

alle Kommentare (2)

Sonntag 31.8.2014 um 18:25

snoopy33 Profil oder alle Beiträge von snoopy33 ansehen

Wettkampf

Hüt han ich en wettkampf kah
Ich bin jetzt 6 schnälschit vom Kanton züri
ich bin 9.47 glofä
aber mini PB =best zeit isch 9.09
scoolä isch ich hcan mit dä Mujinga Kambundji
trenirä cool oder


tipp Mujinga Kambundji isch schnälschti schwizerin

:morning:


2 Zambo-Mitgliedern gefällt das.

alle Kommentare (10)

  • Sorry hed ned döfe passiere.

  • Ich schrieb grad es neus

  • b

  • c

  • musch du de blog unbedingt öppe 3 mal dri tue ich glaube einisch würd länge will es nervt mega mini antwort: bruni schoggi

Sonntag 31.8.2014 um 17:39

Dani-13 Profil oder alle Beiträge von Dani-13 ansehen

~ Ice Bucket Challenge ~ =)

Hehe Hallöööchen Zamboolinoos ! *~*

dir heit doch sicher auii scho ghört vo dr ~Ice Bucket Challenge ~ .. =D ♥ oder? hihi .. u jaa .. i ha zwar ke Facebook .. aber derfür Instagram ! u uf Instagram .. gits nämlech di ~Ice Bucket Challenge ~ oh ! (: hihi u ig bi äbe oh nominiert worde ! i bi nominiert worde vom Zambomitglied : Hipphoppgirl ! hihi .. & jaa .. i finge ~Ice Bucket Challenge~ no ne coolii sach ! es isch ja für ne guete zwäck ! (: hehe u ig ha mir äbe oh ne chübu chauts wasser über mi drüber glärt ! hihi isch rächt chaut gsii ! aber oh lustig irgendwie! ^^ hihi ! haha & mercii Fränzii ( Hipphoppgirl ) für d nominierig ! :P
itz hani no es baar fragee ..

♥ sit dir oh scho nominiert worde bir Ice Bucket Challenge? (;
♥ wenn jaa .. heit dirs gmacht oder nid ? <3
♥ wi finget dir di aktion Ice Bucket Challenge ? (:

ganz ganz liiebii grüessli vor daniela ! :* ♥


Einem Zambo-Mitglied gefällt das.

alle Kommentare (12)

  • Nee und nee und ich finds nöd so so de hammer

  • heehee Danii ( dani-13 ) ich ha dich jaa sooo gern ♥♥ hesch daas supper gmacht

  • aber machä würd ichs scho..

  • Ich findes mega cool und ¨ürdis sehr, sehr wahrshinlich o mache aber besser wers wenns chli schöners Wetter wer!

  • ohh gott zum glüück ned❤️❤️hoffentlii chumii amene taag draah woos heiiss ish❤️❤️

Sonntag 31.8.2014 um 17:16

lavaja Profil oder alle Beiträge von lavaja ansehen

geim


tüand iar gera geima wenn jo was isch eures
love gaim i tuan nit so gera geima aber as git schu cooli geims
was isch euti meinig :?.


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (8)

  • i dänkä sie isch im härz

  • hmm!!! das isch en gueti frog!!!! vilicht isch si im ganze körper!!♥

  • d sell isch de geistigi ateil fom körper & ohni sell chamer ned läbe

  • richtig grote! üsi kandidatin "oppaat" hed 100 pünkt

  • irgend wo im körbr

Sonntag 31.8.2014 um 17:08

lavaja Profil oder alle Beiträge von lavaja ansehen

heli

hai
sind iar schu mol Helikopter g floga ?
i schu sisch mega cool aber das isch nid mir rega gsi sind iar mir rega oder mitama andara gsi i bin nit mit ara rega gsi!


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (5)

  • ja de sägs doch dim Lehrer

  • säg eifach am lehrer oder dinere Lehrerin das dus nöd becho häsch.

  • Ich würds au wie d Serra-daEstrela und Ollllll mache du chasch ja nüt deför

  • ja de seg d wahrheit?!

  • seg em lehrer du hetschs gern gmcht aber dir heigis niemer bracht ner isch eue sini antwort de hetschs müesse organisiere uf das seich du eifch d warheit u red mit em

Sonntag 31.8.2014 um 17:08

OL-Maus Profil oder alle Beiträge von OL-Maus ansehen

Slow up

De Slow up isch sehr cool gsi.
Aber gegä dä Schluss häts u fest a vo regne. Leider hani nöd würklich schnell chönnä fahre will min chlinä Brüder isch ä chli langsam gfahrä.


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (5)

  • ja de sägs doch dim Lehrer

  • säg eifach am lehrer oder dinere Lehrerin das dus nöd becho häsch.

  • Ich würds au wie d Serra-daEstrela und Ollllll mache du chasch ja nüt deför

  • ja de seg d wahrheit?!

  • seg em lehrer du hetschs gern gmcht aber dir heigis niemer bracht ner isch eue sini antwort de hetschs müesse organisiere uf das seich du eifch d warheit u red mit em

Entedecke Zambo

Die tolle Zambo Website ist online!

Entdecke unsere Welt!

Mehr erfahren

Im «Treff» getroffen

Bei den Römern

Wagenrennen (Quelle: Keystone) «Zambo»-Mitglied Serra-daEstrela ist zu den alten Römern gereist: Am Römerfest war sie bei den Gladiatorenkämpfen dabei und hat eine eigene Münze gemacht.

Direkt zum Blog