zum Artikel-Inhalt
zu weiteren Inhalten
zur Hauptrubrikenauswahl
zur An- und Abmeldung und Profil-Zugang

Zambo

Online 13 Mitglieder

Um die die Avatare anzuzeigen wird das aktuelle Adobe Flash Plugin benötigt!
Hier kannst Du es kostenlos herunterladen.

Erzähl uns was!

Heute....

Neuen Blog-Beitrag schreiben!

Gestern um 16:36

Jenneli Profil oder alle Beiträge von Jenneli ansehen

Blogiecam kurse

hallo ämä wär chunnt au a zambokurs im april ig glube es isch blogiecam oder so?? lg jenni


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (1)

Gestern um 15:10

Smiley-5 Profil oder alle Beiträge von Smiley-5 ansehen

nochmal an das zamboteam

Sorry habe das bild(den text) vergessen, den ich im vorderen Blogg erwähnt habe tut mir Leid
Hier ist er jetzt also....
Nochmals liebe Grüße

Vera♡


Das gefällt noch niemandem.

Gestern um 15:05

Smiley-5 Profil oder alle Beiträge von Smiley-5 ansehen

An das Zamboteam! sos

Liebes Zamboteam..♥
Ich haber vorher ein video auf Zambo geladen!
Aber nach dem updateing, stand so was auf englisch geschrieben.
Dann ging Ich zu den Videos schauen ob mein Video
Hochgeladen ist und Ich fand es nicht!
Ist mein Video jetzt hochgeladen oder nicht?
Mein Videoname ist:★Mis Zimmer★
Könnt ihr mir helfen
Unten ist der Englische Text, der nach dem updateing
Kam...
Liebe Grüße und hoffentlich könnt ihr mir Helfen

Vera♥


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (2)

Gestern um 14:24

Taiga Profil oder alle Beiträge von Taiga ansehen

Swissmilkwettbewerb

Hoi zäme
Eusi Klass 6a us em Zehntehofschuelhus in Wettige hät am Swissmilk Plakatwettbewerb teilgnoh. Mer cha för die verschednige Plakat unter www.swissmilk.ch abschtemme. Es wäri voll cool wenn er eusem Plakat euchi Stemm wördet gäh.
Mer freuet eus öber jedi Stemm

Euses Beld isch das met de Chue wo Golf schpellt. Mer cha nor för eis Beld abstemme. Mer freued eus öber jedi Stemm

Lg Neele(Eleen) und Ronja(Taiga)


Das gefällt noch niemandem.

Gestern um 13:39

Jenneli Profil oder alle Beiträge von Jenneli ansehen

DIY-DO IT YOUR SELF

Hey lütlis,wie gohts öich ig bi i sid de FERIE mega im Bastufieber ig mache mega vöu DIY ig ha scho sone kaländer mit wöschchlammere gmacht mo-sa wöu am sunntig mache mir fasch nie öbbis, nacher so fähnli girlande, usemne gonfiglas mit washitape es stifte glas gmacht und mis büecher regal und bi de pult schäftli und chleiderschäfli ou mit washitape verziert. Eifach bi de egge.
FROGE:
-machet dir ou gärn DIY?
-bastlet dir ou so gärn?? -söui mou es video machä unds probierä ufeladä???

LG jenneli

PS. sorry das ig nid uf gross chli schribig,kommas und pünkt und so gluegt ha


Einem Zambo-Mitglied gefällt das.

alle Kommentare (2)

Gestern um 13:00

Karatechichi Profil oder alle Beiträge von Karatechichi ansehen

AaaaaH! Mich bloost's defoo!!*~*


,,AAAAAAH! Mich bloost's defoo!!"

...jap, SO hed das hütt bi üs ufem Pauseplatz tönt Bi üs windet's nämlich mega! Am schlimmste isch es bi de Schuel. Latärne gwagglet, d'Store knackset, d'Büsch verbügts! Hütt isch sogar es Meitsch umgheit, will's so fest windet!

Ich han Wind eigentlich gern...er isch wild und verrückt, es bitzli wie ich Aber wenn ich ehrlich bin, er chan au ganz schön närve (no en Ähnlichkeit meh )!!

..i de Pause hed nämlich en Bueb us de Mischklass en Hand voll chliine Steinli i d'Luft grüert und die sind voll uf mine Fründinne und mier glandet Das isch eher ned so cool gsii, will ich nocher han döffe Dräck us mine Auge usewäsche


Mini Frooge a oich:

- Windets bi üch au so?
- Händ ier's gern, wenn's stürmt?
- Isch üch au scho mol öppis blöds passiert, will's gwindet hed?



froi mich über Kommis♥ Merci scho im Voruus!
lg, üches karatechichi♥


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (3)

  • ich hasse das au

  • jo, das isch mega blöd!! mir ischs ou chli pinlech gsi mit de krücke ider schuel umezlaufe, wöu denn hei me aui so agstarrt!

  • ok.... ich verzell lieber niid was mir schoo alles peinlichs passiert isch

Gestern um 12:50

seri-222 Profil oder alle Beiträge von seri-222 ansehen

seri-222

blibet immer schön locher


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (5)

  • also post uf zambo chan ich ene net sände, wel er sie net erkänd

  • Kei anig

  • Hoi Zambobombe! Deine neuen Freunde müssen dich erst bestätigen - vorher kannst du ihnen nicht schreiben. Also noch etwas Geduld!

  • jo aber sie händ mer fa gscheckt und den han ich ok drückt

  • oie

Gestern um 12:45

Karatechichi Profil oder alle Beiträge von Karatechichi ansehen

Smile! Be happy! Laugh lots! :D



Hi zäme!!

Wie isch üche Tag hütt gsii? Also mine wie üblich


Mini zwoi ALLERBESTE FRÜNDINNE und ich händ wieder richtigi Lachflash's gha

Hütt in Mathi händ mier döffe in Zwoier- und Drüergrüppli für de Test morn lehre und üsi Lehrerin hed mini Fründinne Rachy und Angi und mich i Grupperuum gschickt. Zwoi Jungs us minere Klass sind i de Grupperuum näbe üsem. Und denn isch öppis mega mega luschtigs passiert:

Ei Bueb hed d'Türe zu üsem Ruum mega schnell und ruckhaft uftoh. Im gliche Momänt hed d'Rachy s'grosse Fänster uftoh. Will d'Türe plötzlich ufgange isch verschricked mier drü Meitschii, fanged a kreische und dreihed üs mit ufgrissene Auge und ufgrissenem Mund zu de Türe um. I dem Augeblick chund en mega heftige Windstoss vo usse und bloosed üsi Hoor völlig durenand


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (3)

  • ich hasse das au

  • jo, das isch mega blöd!! mir ischs ou chli pinlech gsi mit de krücke ider schuel umezlaufe, wöu denn hei me aui so agstarrt!

  • ok.... ich verzell lieber niid was mir schoo alles peinlichs passiert isch

Gestern um 12:41

Ele3 Profil oder alle Beiträge von Ele3 ansehen

Tipp zum schneller esse

Ich esse jetz schon seit 38 Minute und bi immer nonig vertig was Söllimache mache l


Einem Zambo-Mitglied gefällt das.

alle Kommentare (4)

  • Hooii Freya, vlt. isch das vom Wettbewerb Ich bins Zambo türli uff gsi?

  • vileich hat er angerufen wegen dem Adventskalender. bei dem man sagen muss: Ich bi Zambo Türli uif

  • Liebe Merlina5 - ja, wie Diddlina und Nico2003 geschrieben haben, könnte es sein dass Patrick dich wegen dem "Adventskalender im Radio" angerufen hat. Ich leite ihm deine Frage weiter, dann schreibt er dir dann sicher eine Antwort hier rein. Lieber Gruss aus der Redaktion

  • Hi Freya. Ich hatte dich wegen unserem Adventsspiel angerufen. Leider hatte dein Bruder abgenommen.

Gestern um 12:16

seri-222 Profil oder alle Beiträge von seri-222 ansehen

seri222

das isch lusig


Das gefällt noch niemandem.

Entedecke Zambo

Die tolle Zambo Website ist online!

Entdecke unsere Welt!

Mehr erfahren

Im «Treff» getroffen

Gäääääähn ...

schlafender Junge (Quelle: keystone) «Zambo»-Mitglied swissbear ist am Morgen immer mega müde. Hast du ihm einen Tipp, wie er das ändern kann?

Direkt zum Blog