zum Artikel-Inhalt
zu weiteren Inhalten
zur Hauptrubrikenauswahl
zur An- und Abmeldung und Profil-Zugang

Zambo

Online 8 Mitglieder

Erzähl uns was!

Heute....

Neuen Blog-Beitrag schreiben!

Donnerstag 25.8.2016 um 19:26

Cocolina Profil oder alle Beiträge von Cocolina ansehen

Findest du 4wolken 4kinder und 4 radios


Das gefällt noch niemandem.

Donnerstag 25.8.2016 um 16:56

jasi88 Profil oder alle Beiträge von jasi88 ansehen

Zambo

Hoi Zämä
I hang ä fort.
Hat's eigentlich ä Altersgrenze, bis wenn mehr bi zambo debi si dörf?


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (5)

Donnerstag 25.8.2016 um 12:45

Nicolina7 Profil oder alle Beiträge von Nicolina7 ansehen

Blanet Zambo


Einem Zambo-Mitglied gefällt das.

alle Kommentare (3)

  • Liebi Grenny Du schribsch eifach fantastischi Gschichte und ich möchti dir es rise grosses Kompliment mache! Ich freue mich mega uf d' Fortsetzig und erwarte wieder sone mega tolli und spannendi Gschicht! Ich gratuliere nomal zu dere super guete Gschicht!

  • gits no e fortsetzig??

  • @Sina84, ja, es git ä fortsetzig

Mittwoch 24.8.2016 um 20:45

Michelle-03 Profil oder alle Beiträge von Michelle-03 ansehen

Voten / Srf 1

Hoi zÄmme ig ha ne frog chöi der Für Langenthal go voten uf www.Srf1.ch ....
will das isch üs mega wichtig ...
Aber es isch euchi entscheidig aber bitte mirr wei umbedingt dürt häre Helf uns LANGENTHAL voten !!!!!!!!!!!!! Lg Michelle <3 Danke zum Vorraus xD


Das gefällt noch niemandem.

Mittwoch 24.8.2016 um 20:23

Rega205 Profil oder alle Beiträge von Rega205 ansehen

Traumbeuf

hallo zämä
Was isch öie Troubpruef.? ig wt mau Fürwehrmaa oder Rettigsanitätter bir Rega Rega wärde!


Einem Zambo-Mitglied gefällt das.

alle Kommentare (7)

  • Wow! Echt gueti gschicht, grenny! Gratuliere, du bisch eifach super!

  • Ich finde deine Geschichte makaber. Nun ja sie ist ziemlich hart......... Aber das wichtigste ist, das sie dir gefällt

  • Zimlig heftigi Gschicht, do gib ich dr ena007 Rächt.

  • du chasch mega gueti gschete schribe chli heftig zwar aber cool

  • Ich finde deine Geschichten super! Auch wenn sie hart sind da finde ich Horrorgeschichten mit den Geistern schlimmer!! Ich finde persönlich finde das nicht ena007 aber jeder hat seine eigene Meinung! S U P E R ! ! !

Mittwoch 24.8.2016 um 19:40

Link128 Profil oder alle Beiträge von Link128 ansehen

Hoy Zämmä

Hoy zammä
Was hender Hüt gmacht?
Ich bi am Sarnersee go Badä und bi am Morgä i Tschiol.


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (3)

  • Liebi Grenny Du schribsch eifach fantastischi Gschichte und ich möchti dir es rise grosses Kompliment mache! Ich freue mich mega uf d' Fortsetzig und erwarte wieder sone mega tolli und spannendi Gschicht! Ich gratuliere nomal zu dere super guete Gschicht!

  • gits no e fortsetzig??

  • @Sina84, ja, es git ä fortsetzig

Mittwoch 24.8.2016 um 19:31

Cocolina Profil oder alle Beiträge von Cocolina ansehen

Findest du 5 Kinder und 4 drachen


2 Zambo-Mitgliedern gefällt das.

alle Kommentare (4)

  • Ja das isch mega cool!!!!!

  • ja das isch mega cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool:cool.

  • jo das lueg ech meischtens

  • ich will au so es Program

Mittwoch 24.8.2016 um 19:05

Cyber-Carrot78 Profil oder alle Beiträge von Cyber-Carrot78 ansehen

ist es zuviel?

hallö!
wie ihr wohl wisst bin ich viel am pc. aber manchmal hab ich das gefèhl es wird langsahm zu viel. kann mir wemand helfen mir das irgendwie abzugewöhnen? das wàre nett!
lg Cyber_
(meine tastatur hat ein problem!!!)


Einem Zambo-Mitglied gefällt das.

alle Kommentare (10)

  • coole Karacter

  • Merci

  • er Charaktr

  • du muesch di ned ändere

  • Heey Greeny Ich weiss hützutags akzeptiert mer d mensche nüme so wie sie sind! Mer isch immer grad es "Opfer" wenn mer mal nöd soo e cooli Hose ahet! Aber die zwei Sprüch find ich super! Ich bin nicht auf der Welt um so zu sein wie andere mich gerne hätten. Oder de Wir haben es geschafft bis zum Mond zu fliegen, aber wir schaffen es immer noch nicht Menschen so zu akzeptieren wie sie sind! Aber ich find dich es tolls Zambomitglied Post schriebe macht sooooooooooooooo unendlich Spass mit dir und ich finde mir hends Lischtig zemme! Bis bald dini Laura

Mittwoch 24.8.2016 um 18:02

Lenas13 Profil oder alle Beiträge von Lenas13 ansehen

Zirkus

Hoi zambos
Mir (mis grosi, mini schsöschter u i) si am samschtig der zirkus knie ga luege, het mega tolls zöigs gha, am schluss hets mi de meeeega cool dünkt!
Mini schwöschter het it manesche dörfe, wooow!
Zäme mit 4 erwachsnige us em publikum u em clown het si chöne ga triangel schpile!
Die andere hei anderi inschtrumänt gschpilt.
Frage:

Sit dir o scho mau im ne zirkus gsi?

Bisch du oder öpper wo kennsch scho mau it manesche?

Was gfallt euch am beschte im zirkus?

Hättet dir no irgend e idee, wo si no chönnte mache, d artischte?

Lg lenas13


Das gefällt noch niemandem.

alle Kommentare (2)

Mittwoch 24.8.2016 um 18:00

Eiskunst123xxl Profil oder alle Beiträge von Eiskunst123xxl ansehen

♡OH♡

HI ZAMBO FREUNDE,
1. Sorry das ich nicht so aktiv bin...☹
2. Hoffe habt alle gut in das neue Schuljahr gestartet...
In welcher Klasse seid ihr jetzt?
3. Ich muss euch was erzählen!

ALSO:

Ich habe am Dienstag von einer Woche ein Anruf von Zambo erhalten, es ging um die App Musical.ly vielleicht kennt ihr sie vielleicht auch nicht...Und dann haben sie mich gefragt ob ich lust hätte in das Zambo studio zu kommen und ihnen die App zeigen...Ich habe natürlich JA gesagt Weill man so eine Change nicht immer bekommt!?Oder?Auf jeden Fall bin ich richtig Nervös und hoffe ich blamiere mich nicht...


FRAGE:

♡ Kennt ihr musical.ly wenn ja macht ihr auch videos?♡



LG Eiskunst ✏︎Lari


Link: die Website von Musical.ly


Einem Zambo-Mitglied gefällt das.

alle Kommentare (2)

Entedecke Zambo

Die tolle Zambo Website ist online!

Entdecke unsere Welt!

Mehr erfahren

Im «Treff» getroffen

Gewonnen!

Junge Frau am Computer (Quelle: Pixabay) Grosse Freude bei greenrainbow-schoko02: Sie hat mit ihrer Geschichte einen Schreibwettbewerb gewonnen! Wie sie es erfahren hat und was sie gewonnen hat, kannst du in ihrem Blog nachlesen.

Direkt zum Blog

Plauderbox

Der nachfolgende Inhalt aktualisiert sich fortlaufend, ohne dass die Seite neu geladen wird.

Galanda

12:24

Hallo zämä

Fadrina02

10:36

@Zora, ja.... wieso?

ZORA123

20:04

@fadrina, bisch no daa??

Mitchatten (in einem Popup-Fenster)